lördag 17 oktober 2009

Hjärta, hjärta och lite smärta


Katarina von Bredows nya Bara inte du är precis så bra som jag trodde att den skulle vara, det betyder tokigt bra! Jag måste lära mig att det är en dålig idé att fortsätta läsa när klockan är två på natten. Men vad ska jag göra när jag vill veta hur det går och svaret finns ju precis framför ögonen på mig. Då är det bara att läsa lite till och lite till och plötsligt är boken slut och man kan sova gott...i alla fall i ett par timmar.
Boken handlar om Emma och hennes bästakompis Markus. De har varit kompisar sen dagis, men nu har förhållandet blivit lite ansträngt. Markus har en ny tjej som dessutom Emma jobbar med och Emma strular med en annan kompis kille, inte bra. Men trots att Emma och Markus är upptagna på var sitt håll så dras de till varandra.
Oh my god, spännande, romantiskt och mycket bra!

Inga kommentarer: